Mått illa och varit snurrig!

Har inte årkat skriva något tidigare i dag har mått så konstigt. så fy!
Men nu sitter jag här alla fall och ska skriva lite tänkte jag!
Vakna och gick upp runt 10 i dag, på helgerna för man ligga ett tag tycker jag.

Jag har konstigt nog haft en hel del energi i går och i dag, så jag har fått ganska mycket gjort.
Erik är ju jätte bra att göra saker, det är ju han som har tvättat städat diskat och gjort allt här hemma när jag inte årkat, så nu har han fått vilat från det i två dagar alla fall.

Jag har städat köket och damat och skurat i dag, jätte roligt faktiskt.
Skulle vara så skönt att ha det rent och fint innan lillgumman vill koma ut så man slipper bara komma hem och börja rensa städa och greja!

I går satt vi och åt godis och titta på melodifestivalen, alltså det är ju pinsamt, och det ska vara svenska folket som röstar, helt fel låt vann, alltså fy säger jag bara.
Sen la jag Felicia och jag och Erik titta på film, hade så dålig konsentration när vi titta på film så jag titta knappt och jag tyckte filmen var dålig bara derför säkert!

Felicia har börjat hosta,skulle inte förvåna mig om hon blir sjuk nu, hon var ju på dagis från måndag till torsdag sen gjorde hon illa foten,och nu under helgen har hon börjat hosta, lillgumman men hon har ju inge feber och ingen snora så då måste hon ju kunna gå till dagis i morgon, eller är jag fel ute då kanske?

Mamma har varit förbi i dag med, så roligt när hon kommer, inte alla som har sån tur och får träffa mamma och mormor varje dag nästan, jag tycker det är så roligt att vi har en så fin relation till varann, jag tycket hon är bäst!
Och Felicias stora idol i livet är ju så klart mormor för henne! 

Jag pratade mer Erika i dag med, hon ska ju till sjukhuset med stella i morgon och fråga om jag ville följa med, klart jag gör det, du vet väl att jag finns här för dig?
Erika tycker det är skönt at ha nån med sig när hon ska ta prover på stella, det kan jag förstå, blir jobbigt när man måste sticka dom små.

Sen när jag varit på sjukhuset med Erika så ska jag mamma och Felicia åka till bror och Linnea, ska bli så roligt, att äntligen få umgås lite med bror och med Linnea med vi ses ju så sällan nu för tiden!
Bror och linnea ska hjälpa mig med ny design på bloggen jag har tröttana på den jag har nu!

Så får vi träffa lilla Alina med, hon är en så glad unge alltså, vilken tur dom har inga problem med Alina inte, så får dom fler barn som inte är som hon kommer dom nog tycka att det blir jobbigt!
Snart börjar Bollibompa med, Felicia brukar titta på det men man märker att hon blir större inte vad som helst som duger lägre.

Så nu tänkte jag lägga mig i ett bad, åhh vad skönt, så får Felicia bada efter bollibompa.

kanske skriver mer sedan, om det finns tid!
Annars ses vi i morgon!
Kram på er så länge!

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0