Moderjord

Nu har jag suttit och tittat på 6 avsnitt på moderjord en nors serie som handlar om förlossningar, jag hade bara sett 1 avsnitt innan, jag kanske skulle ha gett tusan i dom andra.
Varje förlossning är ju inte bra liksom.

Nån hade ett döt barn i magen, en föde en så stor unge på 4422 och sprack som bara den, det bara forsa blod och blev kaos där, en föde trillingar med kejsarsnitt utan problem, en fick göra akut kejsarsnitt för hon hade havandeskapsförgiftning.

Så fy varför tittade jag på fler avsnitt, jag som hade börjat känna mig lugnare nu.

I dag var andra dagen för Felicia på nya dagis, så i morse gick jag och Erik ditt och lämna henne bara för det var ju så hon ville, och det blev inga problem alls.
Hon har mycket att ta igen gumman då har varit hemma så länge nu.

Jag och Felicia somna i 2 timmar på eftermiddagen med, så det ska bli roligt och se om hon är trött och vill sova nu.
Vi har badat och ätit kvällsfika nu och nu tänkte jag göra kväller för Felicia alla fall!
Men nu har jag skrivit lite alla fall!

Så god natt på er!
Ses i morgon!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0