Natten!

Natten har varit jätte jobbig, jag har inte sovit mycket alls.
Jag har haft en så hemsk som mensvärk så jag har blivit tokig!
Nu har groppen gåt med, det måste ha varit den alla fall, kan inte vara normalt annars att det kommer så mycket!

Sen på förmiddagen har jag haft lika ont om inte ondare så jag var tvungen att gå och lägga mig en stund.
Så man får se nu då hur lång tid det tar innan hon vill komma ut, känner mig mycket lugnare nu igen efter vi var till barnmorskan, jag ställde frågorna som jag var orolig för så hon fick mig så lugn igen, det känns jätte bra det.

Hjärtslagen var på 142 nu som förra gången, jag fick sticka mig i fingret med, själv så klart eftersom dom inte får göra det, så då plockar jag sönder den där saken så nålen kommer fram och så sticker jag själv, men dom är så van vid mig och hur jag är så det blir aldrig några problem.

Grattis Mimmi Till Alfred!

Jag brukar tänka på det!
Man går här och klagar på förverkarna, Erik brukar fråga kommer du ha lika ont när det är på riktigt, dåp säger jag att jag kommer att ha typ 1000 gånger ondare en så här, det är nog inte så lätt för en kille att förstå hur ont det gör!

Kram kram skriver mer!
Hej då!


Kommentarer
Postat av: lovisa

längtar tills jag får träffa lilltjejen! tycker att hon kan komma nu! kramkram

2009-03-26 @ 19:04:29
URL: http://piffopuffpoppar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0