Ny dag nya tag!

Gick upp som vanligt i morse och väkte Felicia för hon skulle till dagis.
Både jag och Erik gick med henne i morse hon ville så gärna att jag skulle följa med, inte för det värkade som hon tyckte det var roligt efter vägen, hon sprang bara i från mig och var arg, annars när Erik går med henne så går det så bra.

När Felicia var på dagis så har jag och Erik bara suttit och myst i soffan, det är ju sån fart i magen så han har suttit och kännt på lillgumman i magen!
Så har han ju retats med kan jag säga, det är inget ovanligt det är det bästa han vet, för jag blir så arg!.

I dag ska jag och Felicia åka och handla lite med mamma, ska faktiskt göra en smörgåstårta har jag bestämt efter som inte bror var hemma när jag fyllde 30 så lovade jag han att jag skulle göra en när han kom hem.
Så i morgon så komer lillebror Linnea Alina och mamma hit och ska äta smörgåstårta, och dom ska inte ha bråtom heler har jag sagt!

Det liger väl i släkten det att stressa hela tiden, mamma och bror dom är bara för mycket på den fronten kan jag säga.
Jag förstår inte vem jag fått mitt lugn efter, pappa är en steressad person han med, konstigt!
Så i morgon ska dom vara kvar och umgås med, jag sätter en kedja på dörren annars :)

Gud vad dåligt jag har sovit i natt med, magen är i vägen hela tiden och när jag ska vända på mig så gör det så ont.
Fy för det här nu, finns det ingen som vet några bra sätt att sätta i gång sig själv?
Skulle bli så glad om nån ville ge mig lite tips.

Erik har just varit och hämtat Felicia på dagis, ska sätta mig och kramas lite med henne tänkte jag!
Men vi ses väl senare då, klart vi gör det!
Kram kram hej på en stund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0