Så sitter man här igen då!

Åhh vad jag tycker att jag är duktig på att uppdatera, det här med att blogga är verkligen min grej tror jag.
Jag kanske inte skriver så intressanta saker alltid, men det blir något skrivet varje dag alla fall!

Jag tycker Erik är så rolig, så fort jag får en värk så säger han är det dax nu.
Och varje morgon när vi vaknar, så säger han, kommer våran baby i dag.
Jag tror han längtar väldigt mycket nu!

Det gör vi allihoppa här hemma.
Nu vill vi värkligen att lila Elise ska komma.
Men jag ska inte säga att jag inte är rädd och orolig heler, för det är jag.

När jag vänta Felicia var jag orolig då med, men den här gången har det varit jätte jobbigt för jag oroat mig så mycket.
Det blir svårt att njuta av graviditeten då, det blir svårt när man hela tiden har ont med.
Jag hoppas man inte glömmer sen hur det var att gå i 9 månader och ha ont, så man sätter sig i samma sak igen.

Felicia blir 5 år 7 April, jag är beräknad 9 April men Elise, otroligt alltså!
Så man inte om några år när ingen av barnen är baby längre, så vill man ha en liten till.
Det får bara inte bli så, nu vill jag föda och inte göra om det här nå mer, men det är ju värt det när man har sin baby sen.

Två flickor, oj alltså, dom kommer ju att bli tånåringar dom med, jag är ju själv flicka och har varit där.
Pojkar är ju lugnare på så sätt har jag hört, min lille bror var inte direkt som jag var när jag var tånåring.
Felicia är en väldigt go unge, men väldigt mycket kärlek i sig, men humör det har hon kan jag säga.

Jag har ett ganska hetsigt humör själv, men inte som hon.
Så när Felicia blir arg brukar jag tänka, alltså så där är inte jag, men då brukar mamma och Erik skratta när jag säger så.
Så tydligen så har jag kanske det då.

På fredag går jag in i vecka 38 då, så nu är det nära, nu kan hon komma när som helst.
Jag ser nästan fram emot att vakna tidigt på morgonen eller på natten och känna att nu är det dax, att jag har värkar och samandragningar.

Få säga till Erik att jag har värkar, undrar hur han komer att reagera, vi tror nu att vi är så förbereda men är man det?
Jag har fött förut och fått värkar, men tänk om jag glömt bort hur det kändes.
Kanske är så att när det är dax så vet man!

Nu ska jag titta runt lite på internet tänkte jag!
Jag sitter på youtob något varje dag, det är ju en bra sida det, jag kan säka på vilken låt som hels och hitta den!
Nu är mamma och tränar och sen skulle hon höra av sig så vi ska handla.

Skriver mer sedan skulle jag tro!
Kram och hej på en stund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0