Så trött

I dag har jag inte skrivit så mycket.
Har varit ute och läst en del bloggar och bara blivit irriterad.
Jag förstår inte varför en människa inte kan få bli lämnad i fred!

Titanic går på här fortfarande sen Felicia somnade.
Så jag tänkte sätta mig och se slutet nu tänkte jag!
Sen är det sängen för mig med.

Barnmorskan i morgon då, mamma hämtar Felicia på dagis då för vi ska vara där nästan samma tid hon ska hämtas.
Felicia vill inte följa med heler, hon vill att lille syster ska komma ut nu.
Skriver mer i morgon om hur det gick.

Måste bara lägga ut en så snygg bild på en ängel, se själva vad snygg den är!


                               

God natt!
Ses i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0