Så var det torsdag!

Erik har gått med Felicia till dagis nu, skönt det så slipper jag trapperna, men det är jag som ska hämta henne!
Klart jag gick upp med Erik och Felicia, inte kunde jag ligga kvar i sängen eller!
Nu när jag kunde ha sovit lite längre, men man är ju som man är.

Måste ju se till så Felicia får på sig rätt kläder, m,m
Väldigt viktigt att det blir rätt med kläder för Felicia, det ska ju vara klänning och legins alltid!

Snart har den här veckan gått då redan torsdag nu.
Vad ska man göra i helgen då tro, ligga och dega på soffan och äta godis kanske med min lilla go gumma.
Nu ska jag lägga mig och vila en stund, känns som jag inte gör mycket annat än det nu för tiden!

Får se om mamma kommer i dag då, hoppas det skulle vara så roligt.
Skriver mer sen!
Kram och hej då på en stund

Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Hej. Jag har hemligt mobilnummer så de e inte de som står på eniro. Jag har 0706329978

2009-03-12 @ 18:16:09
URL: http://www.SuperHanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0