Shop dag!

I dag ska vi åka och handla jag och Felicia med mamma i valbo för presentkorten jag fick.
Det ska bli så roligt, ska till ikea först och handla till hemmet, åhh vad jag älskar ikea kan jag säga.
Sen är jag lite sugen att köpa lite kläder till mig som jag kan ha sen, innan kunde jag ha 36/32 och det ska jag komma i igen efter jag föt så är det bara, då trivs jag med mig själv.

Ett par jeans skulle jag vilja köpa, har inte kunat ha några under graviditeten,och det känns tung kan jag lova eftersom jag älskar jeans.
Ska bli så roligt och skönt att få bli sig själv igen snart.

Hoppas det inte tar sån till att komma i form bara, men Felicia min dotter på snart 5 år gick det ganska fort, men då ammade jag som en tok med!

Nu ska jag börja göra mig och Felicia klar, funderar på att ta bussen till sätra och träffa mamma på gymet och överraska lite kanske.
Skriver mer sen!

Kram och hej då på en stund!

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Ja nog blev jag överaskad allt när det ringde på dörren som en tok på förmiddagen och där stog ni (du och flisan).Du ska veta att nu har jag ont i fötterna, men det kan det vara värt vet ju att du tycker om att handla till hemmet. Kram på er vi syns imorgon älskar er.

2009-03-05 @ 19:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0