Sköna Lördag!

Vaknade och gick upp runt 10, gick ut på balkongen och satte mig kan det vara så att våren är på väg nu!
Man hör hur det droppar från taken, inte allt för kalla vindar, och plusgrader.
Men man vågar ju inte hoppas för mycket, så fort man får vårkänslor så kommer mera snö.

Jag måste ha gått in i något konstigt, jag har känt mig så otålig, tung och klumpig ett tag nu, blir iritterad för nästan ingenting.
Men det kanske inte är så konstigt heler, en kille har inte en susning om hur det är att gå och vara så stor, man känner sig som en strandad val ju!

Men i går när jag satt i soffan, Felicia låg i mitt knä och sov, och Elise höl i gång i magen, Erik satt vid datorn.
Då var det något som kom över mig, all irittation försvann och jag kände ett lugn i hela kroppen.
Åhh vad jag älskar mitt liv, jaghar det underbaraste barn man kan tänka sig, jag väntar ett till också har jag en underbar pojkvän som finns här för oss alltid, han är till så stor hjälp.

Vi bråkar aldrig endå går vi uppe i varann hela dagarna, men i går sa Erik något bra derför inte vi bråkar måste ha att göra med att är det något vi stör oss på så pratar vi om det, och sen upprepas inte den saken nå mer.

I dag ska Erik bort ett tag och hjälpa Janne med något, sen ska vi vara med varann hela kvällen.
I dag är det ju lördag med, åhh vad vi ska äta godis, gott gott i gott gott.
Ska åka med mamma till dollar, alltså jag vet att det inte är långt ditt härifrån vi bor, men jag kommer nästan inte i mina skor längre för jag har samlat på mig så mycket vätska, och sen har jag för ont för att kunna gå ditt skulle jag tro.

Inte händer det något men babyn att hon vill ut heler.
Jag har faktiskt hört att i vecka 37 är dom klar att komma, så nu vill jag det, men som jag höl i gång i går, putsa fönstren städa och låg i så hände inte mycket, förutom lite värkar, hon ligger ju så långt ner med huvudet och det är ganska smärtsamt när jag känner hur hon burar ned huvudet endå längre!

Nu ska jag ta och få lite gjort här hemma innan vi ska köpa lördags godis!
Vi ses snart igen.
Ha det bra!
kram på er.
                                       
Hej då på en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0