Söndagen!

Ja i dag är det söndag då.
Hoppas Felicia är så pass frisk i morgon så hon kan gå på dagis.
Hon trivs ju så bra, synd bara att hon inte han vara där en vecka enns innan hon blev sjuk.

Felicia sitter i ett bad nu, sen är det bollibompa, kvällsfika och sängen tänkte jag, så hon är pigg i morgon!
Annars har det varit en ganska så lugn dag, Erik tog disken och gjorde maten så jag slapp så jag har inte fått mycket gjort i dag, det behövs dammsugas och torka golven.

Jag ska nog vänta tills i morgon med det och se om mattan jag ska få av mamma har kommit.
Roligt att städa och göra sånt när man får något nytt hem.
Kanske blir bytte av gardiner i morgon med i så fall.

Tråkigt har man gått och fått vårkänslor, så får man veta att det ska snöa i dag i morgon och på onsdag med.
Jag vill så gärna att våren ska komma nu, vi väntar på att babyn ska vilja komma nu och ser framemot det.
Jag vill göra vårfint på balkongen sätta blommor göra ren gröna mattan där ute.

Hoppas det blir varmt och fint fort igen om det kommer snö nu.
Skulle vara så mysigt om solen värmer när Elise kommer, då kan man börja ta långpromenader så man kommer i form fort.

Det som är lite tråkigt med att få barn i Aptril är att man oftast inte har den form på kroppen man önskar, man ska ta det lugnt första 3 månaderna, så om det ska vara så då kan jag börja träna i agusti jag då.
Men det är väl inte farligt att promenera ska man ju tycka, man behöver ju inte slitta ut sig liksom.

Undrar om det är nån bra film i kväll då, det är väl beck men dom flesta han man ju sett, kanske har tur i kväll och det är en film man inte sett.
Det skulle ju bara roligt att titta på något man inte sett.

Nu har Sofie Andersson fått sin baby hon med, hon som skulle ha efter mig 15 april egentligen, men den lilla flickan vill komma nu hon, hon kanske kände vårvärmen.
Mimmi då jag börjar tro att hon är på bb nu, hon har säker fått hon med, men hon gick ju över, det kan inte vara roligt!

Grattis till era babyn, snart kommer våran med!
Nu ska jag ta upp Felicia ur badet!

Jo jag läste en sak i dag som jag blev riktigt arg på faktiskt.
Jag är mamma och en bra mamma tycker jag,
Läste att nån komnterat i en annan blogg att för man sitter vid datorn så tar man inte hand om sitt barn.

Var är det för på hopp, jag menar för att man har barn så lär man väl få göra annat med, sover barnet får man väl använda sin egen tid hur man vill, det är ju i stort sätt enda egnatiden man har som mamma, eller om barnet gör något annat som leker eller trivs som det är.

Tråkigt att vissa människor hela tiden ska hitta fel i en annan människas liv, inte mitt.
Varför kan inte den tjejen jag skriver om få vara i fred?
Varför kan hon inte få leva sitt eget liv utan att nån ska kritisera henne för det hon gör.

Jag tvivlar inte på att hon är en bra mamma.
Jag vet att tjejen jag skriver om vet vem hon är om hon läser det här, vill bara inte skriva några namn.
Tycker det är så tråkigt att behöva läsa hur andra i bland beter sig mot andra.

Kram på er!
Hoppas ni haft en bra helg!
Ses snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0