Sov dax

Nu ligger min lilla gumma och sover sen många timmar, är en stor dag för henne i morgon.
I morgon ska Felicia börja på nya dagiset, så roligt för henne tycker jag, hon gar gått hemma så länge och vi har väntat så länge på en plats.

Men det är ingen riktig dagisplats, det är en plats som 4-5 åringar kan få, så det är 3 timmar om dagen hon får leka med andra barn m,m.
Ska skola in nu i några dagar såp allt blir rätt för Felicia.

I dag har jag och Felicia varit med min mor och köpt en bilbarnstol till babyn, så nu har vi allt alla fall tills hon vill komma.
Sen var vi till ica MAXI och storhandla, alltid lika roligt.

Men nu är det sov dax, ska upp kl 7 i morgon ska vara på dagis halv 9, spännande för Lillgumman.
Skriver mer i morgon om hur det gick!

God natt alla!
Kram på er

Kommentarer
Postat av: mormor

Mormor är så nyfiken att få höra hur det gick för dig på dagis, du träffade säkert många kompisar. Kram älskar dig

2009-03-09 @ 11:27:52
URL: http://skvimpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0