Till älsklingen! Fin låt med Molly Sanden


Se på mig  jag står här framför dig
åh det  som händer nu känns som magi
Rör vid mig, låt hjärtat stilla sig
i all oändlighet finns bara vi
Jag ser våra spår tror jag förstår

Så vill stjärnorna så vill gudarna
högt här ovanför blev det bestämt
att jag älskar dig som du älskar mig
nu vet änglarna att det har hänt

Någonstans visste jag att du fanns
mitt i min ensamhet rörde du vid min själ.
Himlen log, styrde varje steg vi tog
såg oss i hemlighet ville oss väl

Så vill stjärnorna så vill gudarna
högt här ovanför blev det bestämt.

Bara du, allt jag behöver nu
längtan är över nu
älskar dig så.

Så vill stjärnorna så vill gudarna
högt här ovanför skrev det på pränt
att du älskar mig som jag älskar dig.

Så vill stjärnorna
så vill gudarna
så har änglarna bestämt.

Kommentarer
Postat av: mamma

Snygg låt men ännu snyggare ängel. Ska bli bättre på skriva jag också börjar imorgon. Kram mamma syns imorrn

2009-03-23 @ 22:30:50
URL: http://skvimpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0