Tittat på film!

Nu har Felicia sovit i många timmar.
Jag och Erik har haft lite mys för oss själva och titta på film.
Man behöver det i blan med fast man är förälder.

Jag har sett filmen förut och tycker det är så bra.
Jag sa till Erik kan vi inte titta på seven paunds han brukar inte tycka om såna filmer.
Erik är mer för komedi, och jag är mycket för drama och skräck och triller.

Jag fick han att se filmen alla fall, jag gråter ju för ingenting jag.
Jag gråter när det är lyckligt jag gråter när det är sorgligt.
Och seven paunds är ju bara för bra den, så fin film.

Tänk om man kunde göra som han i filmen.
Han fick ju sina vingar så fort han blunda tror jag.
Jag försöker att vara en bra människa alltid, men det är det ingen som ser säkert.

Jag vill alltid göra goda saker för folk, och jag hoppas jag är en bra och god människa.
Mitt moto i livet är, man ska behandla andra som man vill att dom ska behandla en tillbaka.
Jag hade inte tänkt skriva så mycket så det är lika bra jag drar mig nu, annars sitter man väl kvar här och skriver.

Så god natt på er!
Åhh vad jag älskar er Felicia och Erik.
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0