Uppdatering!

I dag var jag med Erika till sjukhuset med Stella för hon skulle ta prover.
Erika tycker inte om att åka upp själv med Stella för hon blir så ledsen när dom ska sticka henne, det kan man ju förstå.
Men hon var så duktig, blev lite ledsen efter sticket i fingret, men sen var allt bra, lillgumman då!

Sen när jag kom hem gick jag och la mig på soffan med min lilla sjukling, Felicia är ju sjuk så hon var hemma med pappa när jag var på sjukhuset.
Hon har fått en så hemsk hosta, så synd om henne och nu har hon blivit snorig med, blir inget dagis i morgon heler tråkigt för henne!

Jag och Felicia gick och la oss i sängen och gosa lite, och Felicia sa vi ska inte somna, men vad gjorde vi inte då somna så klart!
Så när mamma kom och skulle hämta oss så hade ju lilla damen vaknat på rätt sida, eller hade hon det hon var så sur och arg när hon vakna, hon har humör hon undrar vem hon fått det av? :)

Jag och Felicia och mamma åkte till bror Linnea och Alina, för bror och Linnea skulle ju hjälpa mig att designa om bloggen, jag är så nöjd med bloggen nu den är så fin, tycker ni inte?
Det tar tid att fixa alltså, jag är ju så dålig på sånt själv, eler skulle jag veta hur man gör så skulle det säker vara jätte roligt!

Vi åt hos Bror och Linnea med, jag tror aldrig jag tyckt att makaroner och köttbullar har varit så gott nån gång, det är väl så alltid gott när man äter borta.
Men nu har vi varit hemma i några timmar alla fall, Felicia sover sen 22:00, jobbigt att somna med hosta man vet ju själv hur det är!

Jo jag måste bara skriva, Alina är ju för rolig hon, alltså jag har ju en enorm mage nu när jag väntar barn och jag såg ju hur Alina titta på min mage så jag drog upp tröjan på magen, och naveln petar ju ut lite, vet ni vad Alina fick för sig hon trodde min mage var en stor tutte och naveln en bröstvårta, för när jag drog upp tröjan så gapa hon som hon ville ha tutte, jag gick närmare med magen och hon försökte värkligen få tag och suga, åhh vad vi skrattade åt henne hon är så go den ungen!

Nu tänkte jag göra kväller jag med och gå och lägga mig.
Jag har så ont i huvudet nästan hela tiden, ni vet ju själv hur det är då, man kan ju knappt göra någonting, jobbogt jobbigt!
Och enna handen som knasar sig, den gör så ont, har fått som en knöl på handleden och det gör så ont!

Men det är tur att det ska inte vara nå farligt, för Erika har haft lika förut hon med, en knöl på handleden, men den tog hon bort för den gjorde ju ont som min nu, men jag är inte så sugen på att nån ska sticka mig med något och sedan operera, nej tack får hoppas det blir bättre så man slipper gå igenom något sånt!

God natt på er!
Skriver mer i morgon!
Kram kram hej då på några timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0