Vad är det som händer!

Jag är så chockad efter något jag läste i dag, jag kan inte släppa känslan, den liksom växer i kroppen.
Jag rös i hela kroppen när jag läste.
Hur kan man göra så mot någon, och den någon heter Hanna, jag kan inte sluta tänka på dig.

Jag känner mig så ledsen med dig, jag kan tänka mig hur ont det gör.
Man går och tror att allt är bra och så bara spys han ur sig något så hemskt!
Det finns något jag alltid levt efter, det är ju att en vänns pojkvän man eller ligg, kk m,m är förbjudet område, det finns liksom ingen regel på det men är inte det en sak som ska vara säker.

Jag kan tänka mig hur det känns, nu är man ensam, sviken, besviken, arg, allt känns hopplöst.
Men jag vet vad du har gått för förut Hanna, och du är en stark tjej, jag vill inte skriva att det blir bra, sånt här får ta den tid som behövs för att gå vidare.

Jag skulle bli så arg själv om nån sa det går över, det blir bra, för just nu kan jag tänka mig att allt känns hopplöst för dig!
Nej fy!

Sen vet jag inte vad babyn har för sig alltså, jag stod upp och prata med Erik och fick så ont så jag vet inte vad jag skulle göra, tänkte om hon kanske vände på dig igen nu fast hon låg ju med huvudet ner det har hon gjort innan det här hände.
Jag är så orolig för att jag ska föda en för stor unge så jag kommer spricka ner ut på benen.

Jag skulle så gärna vilja göra ett ultraljud nu och se så hon ligger rätt fortfarande och hur stor hon är.
Om nån läser, är det ¨nån som vet om man kan få göra det, det måste man ju kunna få göra?
Nej nu ska jag börja röra på mig, gå från datorn och se en film tänkte jag, bara så tråkigt när man inte hittar dvd dosan får leta efter den nästan varje dag.

Och nu när jag letat har jag inte hittat den och jag som har så bra filmer jag vill se just nu!
Ha det bra!
Försök att vara goda människor som är rädd om det ni har och gör inte varann illa.
Tänker på dig Hanna!

Kram och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0