Våran dag

Sist jag skrev så kom Jennie och Tilda, roligt för tjejerna att få leka lite, och Felicia som var hemma från dagis i dag med, sådå fick hon något att göra i dag alla fall.
Jag var ju så sugen på pizza så vi gick och köpte pizza jag Felicia Jennie och Tilda men dom hade ätit dom så dom beställde inget.

Tråkigt bara att man kan vara så sugen på pizza och sen beställer man pizza och så blir man så besviken endå.
Mamma kom förbi hon med, roligt och Akito var med han med, han är för go den hunden.
Sen kom Erik och Micke med så det var fullt hus här ett tag.

Jag tänkte på det i dag tack för att man inte har tvillingar, vilken fart och vilket liv det har varit här i dag på barnen, 2 barn som fyller 5 år båda två, två viljor,två envisa tjejer, dom lyssnar inte och är allmänt kaksiga.
Oj oj oj säger jag bara!

I morgon är jag och Erik barnlediga, den barnlediga dagen och natten ska jag ta vara på kan jag lova, känns som en evighet sen men det är det ju inte, men så känns det.
Sen när hon åker i morgon så kommer man sakna henne jätte mycket.

Ska bara mysa i morgon titta på en massa filmer äta god mat och vara nära varann, åhh jag längtar.
Lill gumman ligger och sover nu hon, blir nog tidigt för mig med, känner mig så trött, men det gör ju jag nästan hela tiden.

Hon är så go Felicia i dag har jag och Felicia varit hemma ensam, Erik var ju och hjälpte sin syster att flytta i dag med, jag sa till felicia att mamma lägger sig på soffan och vilar lite då säger hon gör det du, så kan jag berätta en saga för dig.
Hon bedar om mig på soffan berättar några sagor sjunger en sång och sen sätter hon sig vid datorn och spelar och jag får vila lite.

Så underbar lillgumman.
Har varit en bra dag med mycket främande, jätte trevligt.
Men nu ska jag göra kväller.

Var rädd om er i kväll!
Kram och god natt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0