Våran lilla sjukling!

God morgon!
I natt väkte Felicia mig 02:40 och sa att hon ville ha vatten, hon var så snurrig.
Det var inte konstigt jag kände på henne och då flög jag upp ur sängen kan jag säga, Felicia var så varm.

Jag gick upp och hämta vatten alvedon näsdroppar och febertermometern.
Tog febern på Felicia inte konstigt hon var snurrig, hon hade 39,6 i feber.
Jag gillar inte feber jag tycker det är obehagligt, så jag hade så svårt att somna om sen.

Var ju orolig för om febern inte skulle gå ner på Felicia fast hon fått alvedon.
Men det gjorde den, så vi somna om Jag Felicia och Erik!
Och lillgumman sa, mamma jag har något i halsen, jag kanske har satt bröd i halsen, men det var ju så att hon var så svullen i halsen så det kändes så.

Nu när vi vakna och gick upp så hade hon 37,5 i feber, så man får se närmare kvällen då, den brukar ju gå upp mot eftermiddagen, kvällen!
Så i dag kanske jag ska åka och handla lite med mamma, köpa hem glass nuponsoppa kanske så hon får i sig nå näring nu när hon har så svårt att äta!

Felicia årkade med att leka en liten stund i går,så hon sminka sig lite och kläde ut sig till snövit, hon lekte lite med sin docka med, hon har ju fått lite baby kläder som inte vi vill ha till Elise och det tycker hon är så roligt att klä sina dockor i baby kläder!

Tänkte lägga ut lite bilder på Felicia sen hon lekte i går, och från i dag när hon sitter hängig i soffan.

                                                            
                                                                    I går när hon var snövit, och babyn
                                                          
                                                                                  En sjuk liten snövit
                                

                                                                        I dag i soffan! Våran sjukling!
                                                      

Nu ska jag sätta mig med Felicia en stund och sen ska jag försöka få lite gjort hemma i dag med,
Ses sen igen!
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0