Vecka 35

                                                                                               Vecka 35
                                         

Ja då var man i vecka 35 nu då!
Nu går det undan kan jag säga, man hinner knappt med dagarna.
Det ska bli så skönt att bli av med magen snart, är tungt och jobbigt nu!

Har ont i ryggen hela tiden och foglossningen tar död på mig snart, det blir bara sämre och sämre.
Har klarat mig utan bristningar den här gången med, en så länge peppar peppar.
Nu ska jag lägga mig på soffan och villa mig ett tag, det behöver jag!

Tycker ni att min mage är stor för att vara i vecka 35?

Ses sen!
Hej då på ett tag!

Kommentarer
Postat av: Brorsan

mähh och den där skäms du för. gud vilken fin gravid mage du har, den ska du vara stolt över.. kram på dig..

2009-03-02 @ 21:06:56
Postat av: Erika o Stella

Ja den är verkligen jätte fin magen, saknar att vara gravid nu jag =) Jag hade ju inte så stor mage jag hade nog velat ha lite större =)Puss o kram ♥

2009-03-02 @ 22:21:14
URL: http://stellagrundstedt.blogg.se/
Postat av: Linnea ~Alinas mamma~

Jag kollade nu och jämförde våra magar på bild, och min ser också ut så där i vecka 35, fast det är ju på bilden kn ju vara annat i verkligheten. Så så lite mage hade jag kanske inte :P

Kram grattis i förskott.

2009-03-03 @ 18:36:26
URL: http://linneathelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0