Kärlek!

Jag är så kär!
Nu har vi varit tillsammans i 3½ år och det är dom bästa åren jag haft.
Så underbart att vi kan bli nykära i varan fast vi varit tillsammans så länge, det kan bara betyda en sak, att vi hör i hop.

Tänk om jag hade gett upp dig då hade det inte varit vi i dag!
Felicia säger pappa till dig för det är ju du som är pappan som alltid finns här som ger kärlek tryghet jag allt det som ett barn behöver.

Och att vi skulle få ett gemensamt barn förut var det bara något som jag drömde om när det inte var vi.
Du är allt jag alltid har önskat mig!
Tvivla aldrig på min kärlek!

Jag älskar dig så mycket min Erik!

Din Veronica

                                                        

                                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0