ledsam fredag!

I går var begravningen!
Jag hade velat i flera dagar om jag skulle klara av att gå eller inte, men mitt hjärta sa att skulle jag inte gå så skulle jag ångra mig!

Det var en jätte fin begravning, alla var kläda i färger som du tyckte om.
Låtarna dom spela för dig fick en att känna som du var där.
Jag ville inte ta farväl för jag vet att vi kommer att ses igen.

Men du har begravningen varit, jag tycker det var viktigt att det var ett kort på dig på kistan.
Gud och änglarna har tagit emot dig med öppna armar nu, vem skulle inte göra det!
Tank att få ha kramat om dig en sista gång, tänk om jag hade fått skratta med dig en sista gång.

Du vackra flicka med alla färger, du kommer alltid vara saknad på jorden.
Alla människor som du träffat i livet kommer aldrig sluta sakna dig och aldrig sluta prata om dig och genom oss kommer du att leva vidare.

I mitt liv har du gjort ett stort intryck och nu känns det som jag har ett stort hål i hjärtat.
Jag vet att vi inte umgicks så mycket nu, men vi har haft våra roliga stunder i hop som kanske inte var allt för bra egentligen, men det är minnen jag kommer att bära med mig endå!


Vi har haft roliga stunder som har varit bra med!
Så med det här brevet till dig vill jag säga att du var en underbar människa, det var så många i går som som grät, du fattas oss gumman.

Varje gång jag ser en regnbåge så ska jag tänka att det är du som gör den, kanske sitter du där på regnbågen och tittar ner på oss.
Varje gång det är sol ska jag tänka att det är du som värmer oss med ditt skratt, och varje gång det regnar ska jag tänka att det är du som gråter så vi blir blöta.

Nu känner du ingen smärta längre, nu är du frisk och mår bra och kanske har det liv du alltid önkat att du skulle leva.
Jag saknar dig gumman!
Jag vet att vi kommer ses igen.

Och Mickael ska jag alltid ha i mina tankar!

Vi ses igen när gud har bestämt!
Hej då på en stund gumman!
              
                                              

                                             

Ses snart igen!
Kram

Kommentarer
Postat av: Erika & Stella

Oj vad fint skriver, jag gråter nu =(

2009-05-10 @ 14:32:41
URL: http://stellagrundstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0